Ćwiartka układu współrzędnych
Limit pamięci: 256 MB
Napisz program, który dla danego punktu na płaszczyźnie sprawdzi,
w której ćwiartce układu współrzędnych się on znajduje.
Może jednak być tak, że punkt nie znajduje się w żadnej ćwiartce -
leży na jednej z osi lub w środku układu współrzędnych.
Wówczas program powinien to stwierdzić.
Wejście
Na wejściu znajdują się dwie liczby całkowite oddzielone pojedynczym odstępem,
i (), oznaczające
współrzędne danego punktu.
Wyjście
Jeżeli podany punkt nie leży na żadnej z osi, Twój program powinien wypisać:
I, II, III lub IV,
jeżeli punkt należy do, odpowiednio, pierwszej, drugiej, trzeciej lub czwartej ćwiartki
układu współrzędnych.
Jeżeli punkt leży w środku układu współrzędnych, program powinien wypisać liczbę 0.
W przeciwnym razie, program powinien wypisać OX (duże O i duże X),
jeśli punkt leży na osi X, a OY - jeśli punkt leży na osi Y.
Przykład
Dla danych wejściowych:
5 7
poprawną odpowiedzią jest:
I
a dla danych wejściowych:
0 -1000000000
poprawnym wynikiem jest:
OY
natomiast dla danych wejściowych:
0 0
poprawnym wynikiem jest:
0